Hunting-shop » Szállítási és üzleti feltételek

Szállítási és üzleti feltételek


  1. Termékek, árak és megrendelés:


    Cégünk kizárólag a tulajdonában lévő termékeket forgalmazza. Ezeket megrendeléskor a vevőnek kiszállítja az érvényes árlistában szereplő árakon e szerződés feltételei szerint.

    Szállítási költségek: (a kiszállítás GLS futárral,utánvéttel történik) 1650,-

  2. Szállítási feltételek:

    1. A raktárkészeleten lévő árut 10 munkanapon belül kézbesítjük, a többit a lehető legrövidebb időn belül kiszállítjuk. Fenntartjuk a kézbesítési határidő meghosszabbításának lehetőségét, előreláthatatlan események előfordulása esetére. Erről a megrendelőnek késedelem nélkül értesítést küldünk. Az áru a megrendeléskor megadott kézbesítési címre lesz kézbesítve. A termékek mellett a megrendelő nevére kiállított ÁFÁs számla is a rendelés elválaszthatatlan részét képezi, melyet a csomagban mellékelünk. Az áru tulajdonjoga kizárólag a teljes vételár kifizetése után kerül át a megrendelőre.

    2. A megrendelő az áru átvétele előtt bármikor elállhat a vételi szerződéstől, nem köteles átvenni azt, ill. a még nem használt sértetlen árut 14 napon belül vissza küldheti a mellékelt számlán feltüntetett címre. A vételárat postai utalvánnyal ill. banki átutalással küldjük vissza.

    3. Az árut ne postai utávnétellel küldjék vissza, nincs módunkban az így küldött csomagokat átvenni!

    4. A szállítási költségeket a vevő állja.

    5. A kézbesítést a GLS biztosítja.
    6. Ha a nem veszi át az árut és a szállító cég azt visszaküldi cégünknek, követelni fogjuk Öntől a kézbesítési költségek megtérítését. A költségek teljes megtérítéséig nem fogadunk el az Ön címéről további rendeléseket az e-boltunkban. Amennyiben kéri az áru ismételt kézbesítését, a kézbesítési költségeket Ön fedezi.
  3.  

  4. Egyéb feltételek :

    1. A jelen Feltételekben nem szabályozott kérdésekben a cseh kereskedelmi törvénykönyv az irányadó.

 

        Jótállás és reklamáció

  1. A kézbesítés közben keletkezett sérülés

    A megrendelő köteles az áru épségéről a kézbesítéskor meggyőződni.Ha a csomagolás sérült, a megrendelő köteles ellenőrizni az áru épségét és az áru károsodása esetén a kézbesítővel (gépkocsi vezetőjével) a sérülésről rövid jegyzőkönyvet kiállítani. Az árut csak akkor szabad átvenni, ha az áru teljesen sértetlen.

    Az áru épségéért a szállítás alatt, és a bebiztosításukért a szállítmányozó (fuvarozó) felelős. Ha az áru a szállítás során megsérült, erről a gépkocsi vezetőjével jegyzőkönyvet kell írni. Felhívjuk a tisztelt vevők figyelmét, hogy a sérűlésekből származó reklamációs igényeket az átvételi elismervény aláírása után (mellyel a vevő az áru hibátlan és sértetlen kézbesítését igazolja) nem tudjuk elismerni.

  2. Gyakori használat által keletkezett károsodások

    A jótállás kizárólag anyag- és gyártási hibákra, nem pedig az áru gyakori vagy helytelen használata és egyéb külső sérülésekből eredő károsodásra vonatkozik. Az áru esetleges rövidebb élettartalmát, így nem lehet hibának tekinteni és reklamálni.

  3. Jótállási idő

    A jótállás az eladás napjától számított 24 hónapig érvényes. A reklamációs igényt késedelem nélkül, azonnal a hiba észlelésekor jelenteni kell. A hibás termék további használata egyéb, ill. fokozott károsodáshoz vezethet, ami a reklamáció elutasítását jelentheti.

    A reklamációt ez esetekben ismerhetjük el:
    Az árun használat előtt észlelt anyag- vagy gyártási hiba van.
    Az áru rendeltetésszerű használatakor keletkezett gyártási hibát észlelünk.

    A garancia nem vonatkozik a jótállási idő alatt történt áru használata során keletkezett kopásra és a hibákra, melyek a helytelen használat, tisztítás ill. az anyag természetes tulajdonságaiból erednek. Reklamációt csak egész, szennyeződésektől mentes, higiéniailag kifogásolhatatlan termék, ill. a vásárlást bizonyító számla másolatának együttes elküldésével fogadhatunk el. Kérjük, ne feledje, hogy a jótállási idő és az áru élettartama nem azonos! Az élettartalom nagyban függ a használat és karbantartás módjától és gyakoriságától, ezért rövidebb lehet a jótállási időnél.
  4. A reklamáció helye és intézésének időtartama

    A reklamációt a termék eladójánál kell érvényesíteni. Reklamációt indokolt hiba esetén a terméket küldje vissza a számlán feltüntetett címre, mellékelve a reklamált termékek listáját, azok hibáinak leírását ill. a vásárlási bizonylat másolatát. Ne feledje feltüntetni, hogy az áru cseréjét vagy a termék árának visszafizetését kéri, ill. ez esetben annak mely formáját választja (pénzesutalvány vagy banki átutalás). Ezek hiánya esetén a reklamáció nem igényelhető.

    A reklamáció intézésének határideje 30 nap. A raktárkészleten lévő árut (pl.más méretre) 10 napon belül kicseréljük. Ha nincs az áru raktáron, a lehető legrövidebb időben elégítjük ki igényét. Kérjük, ne feledje feltüntetni telefonos elérhetőségeit, és az e-mail címét, hogy értesíteni tudjuk a reklamáció állásáról.

    Semmi esetre ne küldje vissza a reklamált árut utánvétellel! A reklamációkat a hatályban lévő cseh törvényekben foglaltak alapján rendezzük.

  5. Az áru visszaküldése

    14 nap áll az Ön rendelkezésére, hogy visszaküldje azt a terméket, amely nem felelt meg elvárásainak. A csomagot a saját költségére küldheti vissza a számla és a megfelelően kitöltött és aláírt, visszaküldési szelvény kíséretében. Kérjük, hogy a terméket ajánlottan vagy tértivevénnyel, értékbiztosítással adja fel, arra az esetre, ha terméke elveszik, károsodik, vagy megrongálódik. A visszaküldés költsége minden esetben a vevőt terheli. Csak az új, hiánytalan termékeket fogadjuk el (kiegészítők, használati utasítás), az eredeti csomagolásban visszaküldve. A hiányos, megrongált, károsodott vagy összepiszkolt termékeket nem vesszük vissza. A vételárat az Ön által megadott módon, a visszaküldött csomag átvételétől számított 3 héten belül küldjük vissza.

Hunting-shop FOTOGALERIE Hunting-shop BAZAR AFARS - ready made clothing for hunting